środa, 07 luty 2018 09:16

Konferencja "Cyfrowa transformacja – Ostatnia Szansa!" już za nami

6 lutego 2018 r.w siedziebie Fundacja Ukraina odbyła się konferencja na temat "Cyfrowa transformacja – Ostatnia Szansa!". Prelegentami byli: dr Cezary Augustynowicz (CEO Buena Cloud), Grzegorz Struś (Director of Innovation IT Kontrakt) oraz Dimitriy Katiukha (Head of Stretegic Partnership, NetHunt CRM. Eksperci przedstawili praktyczne rozwiązania i możliwości dotyczące rozwoju nowoczesnych systemów biznesowych.

Konferencję rozpoczął Marek Pasztetnik, Prezes Zarządu Zachodniej Izby Gospodarczej – Pracodawcy i Przedsiębiorcy, który przywitał współorganizatorów, prelegentów oraz uczestników. Następnie wręczył certyfikaty członkowskie nowym firmom przystępującym do ZIG, tj. Biuro Wspierania Inicjatyw Europejskich. Pałac Szaszorowice, Centrum Pozytywnego Rozwoju, Fundacja Aktywny Senior, Fundacja Manus, Holmes Place Sp. z o.o., MG&Partners, Noble Securities S.A., OVB Allfinanz Aleksander Jatowtt, ProfiLine, Rafał Walkowiak OVB, Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego DACH BUD Sp. z o.o. i VegaFashionGroup.

Pierwsze występienie dr. Cezarego Augustynowicza pt. "Cyfrowa transformacja w polskich przedsiębiorstwach - otatnia szansa" dotyczyło sytuacji polskich przedsiębiorstw i korzyści, jakie płyną z wdrażania nowoczensych rozwiązań technologii informatycznych, które proponuje Google. Zaprezentował także wizję przyszłości, która determinowana jest przez coraz szybciej rozwijającą się sztuczną inteligencję.

Grzegorz Struś przedstawił prelekcję pt. "G Suite Enterprise w IT Kontrakt – dlaczego to zrobiliśmy?". Prelegent ukazał, jak wdrażanie nowowczesnych rozwiązań pracy w chmurze wygląda w praktyce, a także dlaczego warto inwestować w IT.

Ostatnim prelegentem był Dimitriy Katiukha, który omówił temat "G Suite for sales and customer management – how/why it works". Dimitriy Katiukha zobrazował, jak w prosty sposób można zarządzać klientami, dzięki pakietowi inteligentnych aplikacji Google (G Suite). Podkreślił przy tym, jak istotną rolę w relacji z klientami ma zarządzanie bazą kontaktów.

Prelegenci chętnie dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wystąpienią towarzyszyła żywa dyskusja, która trwała jeszcze podczas lanchu przygotowanego przez organizatorów konferencji.