wtorek, 29 wrzesień 2015 08:47

SI-Consulting zaprasza na SAP Innovation Day – już 20 października we Wrocławiu

Napisał 
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Praktycy o rynku commerce - jak uratować stracony czas? Czy Klienci zaczęli przypominać Ci koty, bo zaczęli chodzić własnymi ścieżkami? Wypracowane przez Ciebie metody marketingu, sprzedaży i dystrybucji przestały być tak skuteczne jak rok temu, a zmiany sił w Twojej branży nie są już zależne od akwizycji czy fuzji? Masz wrażenie, że nie wiesz kto jest Twoim Klientem i czym się kieruje przy podejmowaniu decyzji? Czy omnichannel w branży turystycznej to dodatek czy konieczność?

 

 

 

 

Jeżeli zadajesz sobie podobne pytania, zapraszamy Cię na SAP Innovation Day.Spotkaj się z najlepszymi praktykami biznesu w sieci, ekspertami w łączeniu świata wirtualnego ze światem tradycyjnym. Wydarzenie poświęcone tematyce commerce: „hybris – jak uratować stracony czas?” odbędzie się już 20 października we Wrocławiu (hotel Sofitel, ul. Św. Mikołaja 67).

 

Wstęp nieodpłatny.

 

Termin: 20 października 2015 r.
Miejsce: Wrocław, Hotel Sofitel (ul.  Św. Mikołaja 67)

Zarejestruj się ›

 

Celem spotkania jest zainspirowanie uczestników osiągnięciami innych firm w dziedzinie commerce w dobie omnichanel. Eksperci podzielą się wiedzą o aktualnych trendach, nowych narzędziach i sukcesach wdrożeniowych. Odpowiedzą na pytania, dlaczego omnichanel jest warunkiem wzrostu firm, jak można szybko wystartować z nowymi rozwiązaniami, jak personalizować komunikację z klientem.

Szczególnie polecamy sesję analizującą doświadczenia firmy hybris oraz możliwość wymiany doświadczeń, dyskusji, zadawania pytań oraz nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych.

Podczas spotkania zostanie zaprezentowane rozwiązanie hybris Marketing, narzędzie wspierające procesy marketingowe w cyfrowym świecie.

Najważniejsze tematy spotkania:

  1. Zaangażuj swojego klienta jak nigdy wcześniej – czyli jak przyciągnąć i utrzymać klienta.

  2. Cicha rewolucja – czy coś nam nie umknęło? – e-Commerce dziś.

  3. e-Commerce bliższe ciału – prezentacja case study na przykładzie branży erotycznej i handlu wyszukanymi winami.

  4. CRM to za mało – dzisiaj to klient decyduje o relacji z marką.

  5. Omnichannel w branży Travel & Ticketing.

Zapraszamy w szczególności Prezesów Firm, Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Marketingu, przedstawicieli branży turystycznej i wszystkie osoby, które zauważyły olbrzymie zmiany na rynku commerce.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Serdecznie zapraszamy!

Zarejestruj się ›

 

PROGRAM

10:00 - 10:15     Powitanie     
10:15 - 11:00     Zaangażuj swojego klienta jak nigdy wcześniej – czyli jak przyciągnąć i utrzymać klienta, Wojciech Gembalczyk, SAP  
11:00 - 11:45     Cicha rewolucja – czy coś nam nie umknęło? – e-Commerce dziś, Adam Piętera, SI-Consulting     
11:45 - 12:10     Przerwa kawowa     
12:10 - 12:40     e-Commerce bliższe ciału – prezentacja Case Study na przykładzie branży erotycznej i handlu wyszukanymi winami, Sebastian Herod, SI–eCommerce     
12:40 - 13:10     CRM to za mało - dzisiaj to klient decyduje o relacji z marką, Adam Goljan, SAP Polska     
13:10 - 14:10     Lunch     
14:10 - 14:40     Omnichannel w branży Travel & Ticketing, Paweł Wiącek, SAP 
14:40 - 15:40     Podsumowanie w formie panelu dyskusyjnego:  Omnichannel w branży turystycznej - dodatek czy konieczność?

  • Sebastian Herod, SI-eCommerce

  • Adam Piętera, SI-Consulting

  • Wojciech Gembalczyk, SAP

Czytany 6434 razy Ostatnio zmieniany wtorek, 29 wrzesień 2015 08:52